Saturday, October 27, 2012

කඳුළු සඟවන් හිනා වෙන්නම් සිතින් තාමත් ඔබෙ නිසා


සුමුදු මල් පෙති උදා පින්නෙන් නැවුම් සළු ඇඳ සැරසිලා
කුමුදු සැඟවුණු විල් තලේ රත් නෙලුම් පෙති විකසිත වෙලා 
දිනිඳු පෙරඹර සිට හිනා වී අලුත් දවසක් එක් කළා 
නමුදු කඳුලක් මගේ නෙතු අග රැඳී හදවත තෙත් කළා 

සින්දු කියනා විහඟ තුඩු මත විරහා ගීයක් මිමිනුනා
නින්ද නැති නෙතු මතක සිහිනය පුරා තනිවම වැලපුනා
බැන්ද පෙම මා හදෙහි සිරවී නෙත' කඳුලක දැවටුනා 
මන්ද නුඹ මට නපුරු වුයේ  මගේ කවි හිත තනි වුණා

ලියූ හැම කවියකම හැංගි බලා උන්නෙත් නුඹ නෙතයි 
නෙතේ සිනහව අතර රජවී සිනහ මැව්වේ නුඹ සිතයි 
සිතේ ආදර හැඟුම් පුබුදා දිරිය වුයේ මට නුඹයි
මගේ අරමුණ මගේ  ප්‍රාණය මගේ ජීවය නුඹ තමයි 

රිදුණු සිත මා දරා ගන්නම් රිදුනේ මට නුඹ ගෙන් නිසා
බිඳුණු පෙම ගැන කවි ලියන්නම් කඳුළු මට බර වැඩි නිසා
දැනුනු මහා දුක නුඹ දනී නම් යළිත් එන්නට හැකි නිසා
කඳුළු සඟවන් හිනා වෙන්නම් සිතින් තාමත් ඔබෙ නිසා 

No comments:

Post a Comment